Poštovani pacijenti!
Nadamo se da ste zadovoljni uslugama koje dobijate u našoj Ustanovi i da ćete svoje zadovoljstvo izraziti dostavljanjem pismene pohvale za naše osoblje putem Obrasca ustanove.
Ako, međutim, niste zadovoljni uslugama koje ste u našoj Ustanovi primili od ljekara, medicinske sestre/tehničara ili drugog člana osoblja, ili želite da se žalite po bilo kojem drugom osnovu, molimo Vas da nas o tome obavijestiti što prije-najbolje tokom istog dana.
Ukratko o mogućim načinima žalbe:
1.Usmena žalba- molimo da svako Vaše nezadovoljstvo pokušate riješiti usmenim putem kroz razgovor sa radnicima ili odgovornim osobama odjela/službe.
2.Zvanični prigovor-ako želite da Vaš prigovor razmatra Komisija za prigovore pacijenata ustanove i da dobijete odluku direktorice ustanove, možete podnijeti zvaničan, potpisan prigovor sa svim kontakt detaljima i pojedinostima na koje se žalite.
3.Anonimna prijava/pohvala ili sugestija
Obrazac Prigovora/pohvale ili sugestije molimo da ubacite u sanduče za prigovore, sugestije ili pohvale (sandučići se nalaze na svakom spratu ustanove), iste će razmatrati Komisija za prigovore.
Iznesite svoje misljenje i pomozite nam da poboljšamo naš rad.
Cilj nam je:
-poboljšati kvalitet usluge
-imati zadovoljnog pacijenta